fbpx

Lowongan Kerja Argon Group

lowongan Kerja Argon Group

Lowongan Kerja Argon Group

Selama lebih dari 42 tahun, Argon Group telah berhasil mengembangkan portofolio produk farmasi. Produk kesehatan, dan alat kesehatan yang beraneka ragam dalam berbagai macam kategori produk. Argon Group menggunakan pengalaman dan pengetahuan yang mendalam mengenai industri farmasi dan kesehatan di Indonesia. Untuk terus melengkapi dengan produk-produk yang memenuhi kebutuhan dan menjadi preferensi masyarakat. Serta menjadi mitra terpercaya bagi prinsipal berskala nasional dan global.

Melalui entitas anak, yaitu PT Anugrah Argon Medica, PT Djembatan Dua, Dynamic Argon Co.,Ltd. Dan PT Deca Metric Medica, dan PT Karsa Inti Tuju Askara, Argon Group telah mendistribusikan lebih dari 6.000 produk farmasi. Produk kesehatan, dan alat kesehatan bagi lebih dari 70 prinsipal berskala nasional dan global.

​Guna mencapai sasaran Perusahaan untuk menyediakan layanan distribusi berkualitas tinggi dan terstandar, Argon Group menggunakan sistem informasi dan teknologi berbasis digital untuk mengintegrasikan setiap aspek operasional dari platform distribusi serta mengimplementasikan prosedur operasional berstandar internasional. 

We Are Hiring

Argons officer development program is highly competitive and designed to develop bright future leaders. In the accelerated learning enviroment, trainees will learn about business process and role function within and across the area. Trainees also will gain the leadership exposure as we groom you to become our bright future leaders.

The advantages you will get :

  1. Comprehensive career development program
  2. Mentoring and choaching with argons profesional leaders
  3. Opportunities to grow and contribute to one ofthe largest healtcare and pharmaceutical distribution in Indonesia which have strong partnership with global pharmaceutical industry.

General Requirements :

  1. Fresh Graduate from a reputable university with an excellent record (GPA minimum 3.00) preferably in Accounting, Managemenent, Business, or Engineering field
  2. Excellent Interpersonal, communication, and leadership skills
  3. A self-starter and quick learner who can work individually as well as groups
  4. Highly motivated and commitment
  5. Energetic, strong analytical thinking, adn problem solver
  6. Fluently in English (verbal and written)

Apply Here : shorturl.at/agBX2

Lowongan Kerja Argon Group

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Scroll to Top
Scan the code